امروزه مدیریت ارتباط با مشتریان از مهمترین ارکان سازمانهای پیشرو محسوب گردیده و در صدر توجه مدیران هوشمند قرار دارد . سامانه مدیریت ارتباط با مشتری نرم افزار ماه کار امکان مدیریت بهینه و موثر را در این خصوص فراهم می نماید.

  • ثبت مشخصات مشتریان داخلی و خارجی سازمان
  • دریافت اطلاعات مشتری از بانک های اطلاعاتی
  • دفترچه تلفن هوشمند
  • سامانه ارسال و دریافت پیامک و ارتباط با سیستم مکاتبات اداری سازمان .
  • سامانه ارسال و دریافت پست الکترونیک و ارتباط با سیستم مکاتبات اداری سازمان .
  • مدیریت تماس های مخاطبان شامل: (موضوع تماس، خلاصه و نتیجه مذاکرات، گزارش تماس ها، گزارش عملکرد کارکنان در بخش تماس، ارسال پیامک و پست الکترونیک پیش فرض همزمان با تماس)
  • نمودارهای جهت داشبورد و مدیریت

درباره ما

شرکت دانش پارسیان در سال 1382 به منظور کمک به مدیریت منابع سازمانی با استفاده از ابزارهای فناوری اطلاعات تشکیل گردید و در این مدت بر آن بوده که تکنولوژی‌های روز دنیا را مورد استفاده قرار داده و با خلاقیت و رویکرد استفاده بومی برای مصرف کننده نهایی، کارایی خدمات و محصولات تولیدی خود را در بالاترین سطح حفظ کرده و ارتقاء دهد....

برخی از مشتریان